Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling, de betaling of het terugsturen van producten? Het antwoord op je vraag kan je waarschijnlijk hieronder vinden.

Ontbreekt je vraag? Neem contact met ons op.

Ben je een medische of zakelijke klant?
De informatie op deze klantenservice pagina is gericht op consumenten. Heb je als medisch professional, huidprofessional of inkoper een vraag? Dan kun je terecht bij je rayonmanager, of neem contact met ons op. Meer informatie: professionals & medici.

Bestellen & Bezorging

Informatie voor consumenten over het bestellen bij BAP Medical en en de bezorging van producten. Ben je zakelijke klant? Kijk op professionals & medici.

De levertijd voor je bestelling is 1 werkdag. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde werkdag nog verstuurd en de volgende dag al bij je bezorgd.

Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 1 à 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

Je ontvangt een Track & Trace code als we het pakket verstuurd hebben. Deze wordt automatisch door PostNL gemaild, zodra het pakket bij hun in een van de logistieke centra gescand wordt.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het orderbedrag: het totaalbedrag waarvoor je producten bij ons bestelt.

Bij bezorging in Nederland of België:

  • Bij bestellingen vanaf €25,-
    gratis verzending
  • Bij bestelling tot €24,99
    €2,99 verzendkosten

Onze brievenbuspost en postpakketten worden bezorgd met PostNL. Ze leveren de pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen.

De bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt is niet mogelijk.

In de meeste gevallen is de levertijd voor België 1 werkdag. Soms zien we dat de bezorger een dag langer onderweg is (2 werkdagen).

Dat hangt af van de producten die je bestelt:

In de meeste gevallen versturen we je bestelling in een brievenbusverpakking. Die worden bezorgd in de brievenbus, daarvoor hoe je dus niet thuis te zijn.

Bestellingen met meerdere producten of grotere verpakkingen gaan in een grotere doos, die de postbezorger persoonlijk bij je aflevert. Daarvoor moet je dus wel thuis zijn.

Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden.

Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:

BAP Medical B.V.
Telefoon +31 (0)55 355 25 80
Mail info@bap-medical.com

Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kostenloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.

Ja, je ontvangt een Track & Trace code voor informatie over de bezorging van je bestelling. Deze ontvang je van Post NL.

Neem contact met ons op als je de bestelling na 3 werkdagen nog niet hebt ontvangen.

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Je kunt via de PostNL Track & Trace informatie zien wat de status is van de levering van je bestelling.

Heb je binnen 3 werkdagen na bestelling nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Je ontvangt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?

Heb je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Betalen

Informatie voor consumenten over het betalen van je bestelling. Ben je zakelijke klant? Kijk op professionals & medici.

Er zijn drie verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:

iDEAL, Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.

Mister Cash, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.

Factuur, wil je liever niet online bankieren? Dan is het mogelijk om te betalen middels een factuur. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Je kunt je gegevens mailen naar info@bap-medical.com. Vervolgens maken we de factuur en sturen we je per mail toe. Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

iDEAL is alleen beschikbaar wanneer het factuuradres een Nederlands adres is. Heb je een factuuradres in België, dan kun je alleen met Mister Cash betalen of middels een factuur.

Mister Cash is alleen beschikbaar wanneer het factuuradres een Belgisch adres is. Heb je een Nederlands factuuradres ingevuld, dan kun je alleen met iDEAL of middels een factuur betalen.

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.

Ja, we kunnen een factuur voor je maken. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Je kunt je gegevens mailen naar info@bap-medical.com. Vervolgens maken we de factuur en sturen we je per mail toe. Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Een kortingscode kun je bij je bestelling doorgeven. Vul de code in en klik op het plusje. Dat is de oranje knop (+) in je winkelmandje.

Heb je de code juist ingevuld dan zie je direct de aangepaste prijs.

De kortingscode vul je in bij het bestellen. Klik op het plusje (+) in je winkelmandje. De juiste prijs verschijnt direct.

Werkt je kortingscode niet? Controleer dan of je de juiste code hebt overgenomen.

Komt de code overeen maar werkt het niet? Dan kan het liggen aan de actievoorwaarden.

Een kortingscode kan vaak maar één keer per persoon gebruikt worden. Soms is een kortingscode niet geldig in combinatie met andere acties. Het kan ook zijn dat de korting verlopen is.

Mocht bovenstaande niet het geval zijn? Neem dan contact met ons op.

Heb je een bestelling geannuleerd?
Dan ontvang je het bedrag van ons zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Heb je teveel betaald?
Werkte je kortingscode niet of heb je bij een bestelling boven de €25,- verzendkosten betaald? Dan krijg je het teveel betaalde bedrag van ons terug. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Heb je een product teruggestuurd?
Je kan de meeste producten terugsturen. Bel of mail ons vooraf. Dan weten we dat je product onze kant op komt.

Bij het terugsturen krijg je alleen het aankoopbedrag terug. De verzendkosten betaal je zelf. Je ontvang de terugbetaling zodra wij je product in goede orde hebben ontvangen en verwerkt. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Retourneren

Informatie voor consumenten over het retourneren van je bestelling. Ben je zakelijke klant? Kijk op professionals & medici.

Laat het ons weten als je een product wil terugsturen. Dat mag per mail (info@bap-medical.nl) of telefonisch (+31 (0) 55 355 25 80).

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te annuleren zonder opgave van reden. Na annuleren heb je normaal 14 dagen om het product retour te sturen.

Je moet het artikel in de originele verpakking opsturen.

LET OP: Heb je de verpakking (de seal) geopend? Dan is het vanwege hygiënische redenen niet mogelijk om het product terug te sturen.

Vertel ons als je een artikel wil terugsturen.  Wij zijn hier graag vooraf van op de hoogte. Je kan ons bellen op +31 (0)55 355 25 80 of mailen naar info@bap-medical.com.

Nadat je contact met ons hebt gehad kan je het product opsturen. Doe dit samen met het retourformulier naar het volgende adres:

BAP Medical B.V.
Laan van de Maagd 119
7324 BT Apeldoorn

LET OP: Heb je de verpakking (de seal) geopend? Dan is het vanwege hygiënische redenen niet mogelijk om het product terug te sturen.

Ja. Wanneer je een product terugstuurt betaal je zelf de verzendkosten.

Je kan de meeste producten terugsturen. Bel of mail ons vooraf. Wij weten dan dat je product onze kant op komt. Ook hoor je van ons of terugsturen (nog) kan.

Als jouw product kan worden teruggestuurd krijg je alleen het aankoopbedrag terug. De verzendkosten betaal je zelf.

Je ontvang de terugbetaling zodra wij je product in goede orde hebben ontvangen en verwerkt. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Ontbreekt je vraag?